Registrace

registration_button_angio_2025.png

Registraci na kongres a rezervaci ubytování v hotelu Vienna House lze provést po přihlášení do kongresového registračního systému (tlačítko výše).
 

  • Přihlášení do registračního systému: Pokud jste se prostřednictvím registračního systému registrovali na některou z akcí organizovaných společností AMCA, použijte prosím přihlašovací údaje, které jste si nastavili při založení svého uživatelského účtu (e‑mail a heslo; heslo lze případně obnovit). Pokud ještě přihlašovací údaje nemáte, vytvořte si prosím v registračním systému nový uživatelský účet. Zadaný e‑mail (ID uživatele) a heslo si prosím uložte, využijete je při registraci na budoucí akce nebo při zaslání abstraktu.
  • Registrace: Po přihlášení do registračního systému klikněte na tlačítko „Nová registrace“ a vyplňte registrační formulář.
  • Platba: Po odeslání registračního formuláře se Vám zobrazí odkazy na online platbu kartou a zálohovou fakturu pro platbu převodem. Tyto odkazy naleznete také v potvrzovacím e‑mailu, který Vám bude zaslán po dokončení registrace.
  • Po obdržení platby na účet akce Vám bude e-mailem zaslán daňový doklad (v případě platby kartou následující den, po platbě převodem obvykle do 3 pracovních dnů). Doklad si také můžete stáhnout po opětovném přihlášení do registračního systému.


Skupinová registrace


Pokud si přejete registrovat skupinu více účastníků, není nutné vytvářet více uživatelských účtů – v rámci jednoho uživatelského účtu lze registrovat více osob. 

V registračním formuláři uveďte e‑mail registrované osoby. Potvrzení registrace pak bude zasláno registrované i registrující osobě (na e‑mail zadaný při vytvoření uživatelského účtu).

V případě, že si přejete vystavit fakturu pro platbu za skupinu 10 a více účastníků, kontaktujte prosím sekretariát kongresu (amca@amca.cz).


Zrušení registrace


Zrušení registrace je možné pouze písemnou formou e-mailem na adresu sekretariátu konference amca@amca.cz.

 
  • do 2. února 2025: bez storno poplatku
  • od 3. února 2025: 100% storno poplatek
  •  Do 5. března 2025 lze registraci převést na jinou osobu.


Platební možnosti


  • Platební kartou v rámci on-line registrace (MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron)
  • Bankovním převodem nebo poštovní poukázkou typu A na účet sekretariátu kongresu:

Banka: Fio banka, a.s., V Celnici 10, Praha 1

Název účtu: AMCA, spol. s r. o.

Číslo účtu: 2001055491/2010

Variabilní symbol: číslo registrace účastníka

IBAN: CZ37 2010 0000 0020 0105 5491

BIC: FIOBCZPPXXX

Registrační poplatky


 
  platba do 31. ledna platba od 1. února platba na místě
Lékař – člen České angiologické společnosti 2 500 Kč 2 800 Kč 3 200 Kč
Lékař – nečlen 2 900 Kč 3 300 Kč 3 700 Kč

Lékař do 30  let – člen

České angiologické společnosti

1 700 Kč 1 900 Kč 2 200 Kč
Lékař do 30  let – nečlen 2 000 Kč 2 200 Kč 2 500 Kč

Sestra – člen

České angiologické společnosti

1 700 Kč 1 900 Kč 2 200 Kč
Sestra – ostatní 2 000 Kč 2 200 Kč 2 500 Kč
Aktivní účast lékař 1 700 Kč
Aktivní účast – sestra, student, lékař do 30 let 1 200 Kč
Jednodenní účast 1 900 Kč
Čestný člen ČAS 0 Kč 0 Kč 0 Kč
     
Konferenční večeře 1000 Kč 1000 Kč 1000 Kč

Registrační poplatek zahrnuje účast na odborném programu a doprovodné výstavě, tištěný program, sborník abstraktů, občerstvení během kávových přestávek a DPH.


Oběd formou bufetu

Oběd 6. 3. 475 Kč
Oběd 7. 3. 475 Kč



Ubytování

Hotel Vienna House Diplomat 

Jednolůžkový pokoj Superior 2 650 Kč
Dvoulůžkový pokoj Superior 3 100 Kč

Ceny ubytování zahrnují snídani, DPH a městský poplatek. Rezervaci ubytování lze bezplatně zrušit do 31. ledna 2024.


Další možností ubytování:

Hotel DAP

https://www.volareza.cz/hotel-dap/, 460 m od místa konání

Hotel Avion

https://www.hotelavion.cz/, možnost parkování v podzemní garáži hotelu
MHD: 2 stanice metrem (Nádraží Veleslavín) nebo 7 stanic tramvají č. 26 (Červený Vrch)