Registrace
Registraci na kongres a rezervaci ubytování v hotelu Vienna House lze provést po přihlášení do kongresového registračního systému (tlačítko výše).
- Přihlášení do registračního systému: Pokud jste se prostřednictvím registračního systému registrovali na některou z akcí organizovaných společností AMCA, použijte prosím přihlašovací údaje, které jste si nastavili při založení svého uživatelského účtu (e‑mail a heslo; heslo lze případně obnovit). Pokud ještě přihlašovací údaje nemáte, vytvořte si prosím v registračním systému nový uživatelský účet. Zadaný e‑mail (ID uživatele) a heslo si prosím uložte, využijete je při registraci na budoucí akce nebo při zaslání abstraktu.
- Registrace: Po přihlášení do registračního systému klikněte na tlačítko „Nová registrace“ a vyplňte registrační formulář.
- Platba: Po odeslání registračního formuláře se Vám zobrazí odkazy na online platbu kartou a zálohovou fakturu pro platbu převodem. Tyto odkazy naleznete také v potvrzovacím e‑mailu, který Vám bude zaslán po dokončení registrace.
- Po obdržení platby na účet akce Vám bude e-mailem zaslán daňový doklad (v případě platby kartou následující den, po platbě převodem obvykle do 3 pracovních dnů). Doklad si také můžete stáhnout po opětovném přihlášení do registračního systému.
Skupinová registrace
Pokud si přejete registrovat skupinu více účastníků, není nutné vytvářet více uživatelských účtů – v rámci jednoho uživatelského účtu lze registrovat více osob.
V registračním formuláři uveďte e‑mail registrované osoby. Potvrzení registrace pak bude zasláno registrované i registrující osobě (na e‑mail zadaný při vytvoření uživatelského účtu).
V případě, že si přejete vystavit fakturu pro platbu za skupinu 10 a více účastníků, kontaktujte prosím sekretariát kongresu (amca@amca.cz).
Zrušení registrace
Zrušení registrace je možné pouze písemnou formou e-mailem na adresu sekretariátu konference amca@amca.cz.
- do 2. února 2025: bez storno poplatku
- od 3. února 2025: 100% storno poplatek
- Do 5. března 2025 lze registraci převést na jinou osobu.
Platební možnosti
- Platební kartou v rámci on-line registrace (MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron)
- Bankovním převodem nebo poštovní poukázkou typu A na účet sekretariátu kongresu:
Banka: Fio banka, a.s., V Celnici 10, Praha 1
Název účtu: AMCA, spol. s r. o.
Číslo účtu: 2001055491/2010
Variabilní symbol: číslo registrace účastníka
IBAN: CZ37 2010 0000 0020 0105 5491
BIC: FIOBCZPPXXX
Registrační poplatky
platba do 31. ledna | platba od 1. února | platba na místě | |
Lékař – člen České angiologické společnosti | 2 500 Kč | 2 800 Kč | 3 200 Kč |
Lékař – nečlen | 2 900 Kč | 3 300 Kč | 3 700 Kč |
Lékař do 30 let – člen České angiologické společnosti |
1 700 Kč | 1 900 Kč | 2 200 Kč |
Lékař do 30 let – nečlen | 2 000 Kč | 2 200 Kč | 2 500 Kč |
Sestra – člen České angiologické společnosti |
1 700 Kč | 1 900 Kč | 2 200 Kč |
Sestra – ostatní | 2 000 Kč | 2 200 Kč | 2 500 Kč |
Aktivní účast lékař | 1 700 Kč | – | – |
Aktivní účast – sestra, student, lékař do 30 let | 1 200 Kč | – | – |
Jednodenní účast | 1 900 Kč | – | – |
Čestný člen ČAS | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč |
Konferenční večeře | 1000 Kč | 1000 Kč | 1000 Kč |
Registrační poplatek zahrnuje účast na odborném programu a doprovodné výstavě, tištěný program, sborník abstraktů, občerstvení během kávových přestávek a DPH.
Oběd formou bufetu
Oběd 6. 3. | 475 Kč |
Oběd 7. 3. | 475 Kč |
Ubytování
Hotel Vienna House Diplomat
Jednolůžkový pokoj Superior | 2 650 Kč |
Dvoulůžkový pokoj Superior | 3 100 Kč |
Ceny ubytování zahrnují snídani, DPH a městský poplatek. Rezervaci ubytování lze bezplatně zrušit do 31. ledna 2024.
Další možností ubytování:
Hotel DAP
https://www.volareza.cz/hotel-dap/, 460 m od místa konání
Hotel Avion
https://www.hotelavion.cz/, možnost parkování v podzemní garáži hotelu
MHD: 2 stanice metrem (Nádraží Veleslavín) nebo 7 stanic tramvají č. 26 (Červený Vrch)